lifebyvilma

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Vilma - 12 december 2012 17:44

Hejhej! Sitter nu och äter pizzamackor (recept av min storebror xD) Idag har vi byggt en spökbana till aktivitetsdagen på skolan imorgon, den blev superbra! Vi byggde den av filtar och bord. Vi kommer också att ha läskig musik. Det finns tre olika nivåer man kan välja, Easy (inte så läskigt), medium (mer läskigt) och hard som är det läskigaste. Snart ska jag åka till pappas flickvän, där ska vi äta pizza. Efter skolan imorgon ska vi lussa på ICA, ska bli kul. På fredag och lördag ska jag rida med Bettan och på söndag ska jag förhoppningsvis rida med Ellen. Ellen är min kompis som rider på Alfur ibland när hon kan. Men nu måste jag åka, hörs senare. Ska försöka blogga mer ikväll.


/ Vilma

Presentation


Bild på mig från förra året. HAHAHAHAHA! xD Men heej och välkommen till min bloogg! Hoppas du tycker den är trevlig xDD
/ Vilma

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Favorit Ben&Jerrys glassen? ;D (Tog bara några jag sett)
 Half Baked
 Chocolate Fudge Brownie
 Cookie Dough
 Nordic Water Peace
 Strawberry Cheescake
 Annan

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards